skön unge

Matilda är en skön kis, kmr in i bilen och hon känner igen mig direkt, lyser upp som en sol och skrattar åt allt jag gör!

Just idag sitter hon med två nappar för det har hon fått för sig att hon ska ha. Hon byter omvartannat och ibland gömmer hon den ena under benet och:

'DAdaaaaaa!'
*översatt som o säga 'Bortaaaaa!'*


detta tyckte hon va megakul ^^



jag bara älskar hennes röv o hennes nya overall! XD

Här gick hon och va en skitjobbig unge och tröck på alla knappar så alla leksaker lät på hela Babyland :D


Nu istter jag och ska äta mitt första kokta ägg till frukost någonsin. Det har hittills gått åt tre ägg..

- Första gick sönder när jag la i det.
- Andra va heeelt löst när det va 'klart'
- Tredje har jag bara tagit av skalet på hittils!

Om man vill ha gulan liksom lös fast fast, hur länge ska dom då koka?

Fanny

Kommentarer
Postat av: Johanna

ojoj vikka problem du har fanny!

jag kommar mina ägg ungefär 10 min, då tycker jag att dom e lagom. å sen lägger jag i mina ägg när vattnet fortfarande e kallt för då spricker dom inte, annars kan du hälla i lite lite salt så brukar de oxå hjälpa.

2009-11-12 @ 15:02:59
Postat av: Johanna

undrar varför jag skrev kommar när jag skulle skriva kokar!! hihi

2009-11-12 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0