HH - HemmaHelg

En hemma helg äre och det vare sagt!

Sitter just nu och kollar på ACE VENTURA galopperar igen, denna film är det bästa i mitt liv! XD

Igår va Lina, jag och Matilda på sjöhistoriska riksmuseet och lekte där för dom hade en utställning som heter Saltkråkan där, med båtar och grejer! Matilda tyckte det va roligt :) trots att massa stora barn sprang över henne hela tiden ^^

sen kollade vi runt lite på jackor. jag vill ha en ny nämligen, dom andra är gamla och tråkiga! Letar antingen efter en lite längre dunjacka eller en sån där svart ull-'kappa'. Fast en kortare. Men hittar inga bra ^^ Dom där dunjackorna som är snygga kostar typ en miljon. :P Tips någon?!



Frasse har varit hos doktorn för tandsten, och eftersom Matilda hängt här nu en del har han varit lite nervös, mkt för den lille missen. Nu ligger han iaf brevid mig i soffan och slappnar av lite ^^

Ska hem till Lina och Matilda sen igen, hämta anders vid flygplatsen imorn! :)

see ya!!
är en harmonisk tjej just nu (:

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0