halloween-helgen med hot macks

Träffade Finntorp-gänget i onsdags, och de va sjukt kul! Dock va Jossan inte där.. men Matilda och resten va! Pizza Hut blev det och vi hade skoj! Tack för det, det va länge sen! :D

Jaaa, Halloween nu i helgen! Skulle gått ut i fredags, men vad säger Jossan då när allt ska hända? Jo att hon ska sitta och hänga med sin far och hans flickvän hela kvällen. Matt.

Jag och Victor såg på skräckfilm ist! Eller skräck och skräck.. 'The Shining' gick på kanal 9 och vi såg den, jag va inte ens rädd! Jag trodde jag skulle dä när jag fått höra vad den handlade om innan och grejer..! Men ja.. jag är stolt över mig själv att inte vara så skrämd. :)


Lördagen ägnades åt Halloween-middag med familjen. Obligatorisk utklädnad - Jag va mumie och tyckte själv att jag va riktigt bra utklädd. XD Det va mysigt o ha den 'nya släkten' här hemma. Jag trivs. Bilder kan ni se på bildb - enkulfesk.

Jag trodde inte att det skulle bli så roliga utklädnader men dom hade ju faktiskt lagt ner tid! ;)
Anders - Arg skogshuggare
Syster - Häxa
Matilda - Krokodil
Maud - Häxa
Gunnar - Munk
Lars - Sig själv
Mami - Häxa
Papi - Skelett
Jenny - Troll


Söndagen va jobbig ^^ Jag orkar inte med mina fyndiga meningar. Jobbade som vanligt, åkte hem och såg på skräckfilm! Jag va sjukt taggad! I min ensamhet satt jag där och såg först Sjätte Sinnet och sen The Mist.
Stjätte Sinnet va sjukt bra, trots att den typ inte va en skräckis? Jag trodde att den skulle vara en av dom värsta i världen o se, men icke.
The Mist va ganska bra, men lite halvnördig? 'Sakerna' i dimman va typ inte så läskiga eg. Fredliga djur från en annan dimension bara typ? Slutet va lite som Marcus uttryckte det 'Slutet är kung!', inte riktigt enligt mig, men lite kung ;)

Söndagen avslutades med varma mackor och oboy med mamsen! Tack för en fin helg! (riktat till den man ska tacka)

Är hemma från jobbet idag med, enligt mig, goda anledningar.
Fanny

Kommentarer
Postat av: Jäni

ARG skogshuggare! jag älskart! XD haha!

2009-11-08 @ 11:19:58
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0