efter en hård arbetsvecka

efter en vecka där jag jobbat endast tre dagar pga. sjukdom så blev det bio med Victor och shopping med Jenny :)

Jag och Victor såg 'En Julsaga', den va faktiskt ganska så bra gjord, och hur kan den inte bli det när Jim Carrey stod som huvudrollen? :D Man vet ju liksom hur sagan går, men det går ju att göra nästan hur många versioner som helst av en berättelse! Denna version va nice :)

Shoppade med Jenny idag, lite underkläder, en tröja från Gina och vantaaar :D Ett par grå lovikavantar, äkta är dom dock inte, men det är sak samma för mig :P Blir kanske en till av tröjan fast en sväärt, den va nice ':)
Inhandlade också en farsdag present som va hur cool som helst! (Dock hemlig än så länge) ^^



Ikväll blir det en skön hemmakväll, och imorn är jag ledig som en jävel! :DFör jag hostar som en sten och är nog mitt uppe i min förkylning som jag råkat ut för!


OCH OCH OCH

Grattis till mig för i torsdags hände det! Jag sålde mina första abonnemang! :D Till en persiennfabrik XD haha, fy FAN va skönt det känns! Nära var det igår också, återkommer på måndag ;)



Nu får ni ha det bra för det ska jag ha,! :D

p.s. YES till att Rabih (stavningen?) åkte ur idol igår, HEJA ERIK, TOVE OCH REZA! :D


Fanny

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej fanny heja Calle!!!!!!! =P

2009-11-08 @ 11:18:27
Postat av: Jäni

HAHA! JAAA!!! UT MED RABIH!! :D:D OCH IN MED THIS IS IT IDAG!!!

2009-11-08 @ 11:21:24
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0