barnvaktis

Idag va jag barnvakt för första ggn ordentligt någonsin! Matilda tyckte om det. och det har jag filmbevis på! Men min dator kan inte spela upp filmerna för jag har inte rätt program, och jag vet inte hur man fixar... (a) XD TIPS?!

Matilda och jag hade iaf kul idag! Imorn blir det också roligt, för då ska jag passa henne då också! :)



Idaaag fick jag rida Britta! :D Jag trodde knappt att hon va igångsatt men det va hon, heeeelt jätteroligt! Hon gick inte bäst i världen och det är jag medveten om, men jag älskade det, hon tyckte det va roligt o hoppa och ja. Idag kändes som en riktigt välbehövlig ridgång! :D


Va på arbetsförmedlingen och pratade om utlandsjobb, men jag orkar inte skriva mer nu ^^


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0