You're my best friend

Tillbringade kvällen i Jennys säng (få inte de sexuella tankar, som jag antog att ni fick upp i huvet). Nu borde verkligen skärpa er..! ;P Vi såg bernad och bianca i australien ochsen somnade vi :)

På morgonen idag såg vi SKRÄCKFILM! Fy fan för mig, jag kommer få ångra mig när det blir mörkt sen! Vi såg iaf 100 Feet, en ganska så bra film faktiskt! Läskig såklart, med en snygging med i bilden! :D (fast han va snäll) men vi såg den iaf och jag kommer som sagt att få antingen kiss i sängen av mardrömmar eller inte somna alls XD ahha  (*seriös* halvskämt)

Jag åkte hem 'tidigt' för o städa, fick sjuts av Jennys pappa då hon och han skulle handla skor till henne, tack för det! :) Städade när jag kom hem, det måste ju som sagt va fint när släkten och friendsen kommer på onsdag! Fiskarnas hem blev fint! :) hihi, jag möblerade om typ allt och dom fick några nya växter. Bruce (kampfishen) blir alltid lika blek, men är den första att inviga den nya grottan, och lade sig där för att sova! ;)

*övergår från att vara halvseriös till sten-seriös*

Jenny, du är fan den finaste vännen. Med dig är jag alltid mig själv. Och det är ngt du får lite sota för då jag är som jag är just nu, och jag hatar mig själv föt det! Jag bryr ju mig om dig och vill ditt bästa, men samtidigt får du mig att må så bra, så sjukt bra så det går inte att beskriva på särskilt många sätt. Att skriva det i ett blogginlägg är inte mycket till alternativ, men så länge jag har svårt att säga det med ord rakt i din näsa så säger jag det här :)

Du är min bästa vän, och du får, lite symboliskt, en låt av mig denna gång.




Tack för att du fota igår, best pal!
smakprov från terrängträningen igår, från Jennys kamera -->min mobil --> min data = Sugig kvalle, men stå ut tills Jennys sladd är hemkommen! :D

  

 
Jenny, you're making me live
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0