TVINS OCH HANDLING OCH SKIVA

Igår med Tvinsen va najs, när jag kom dit så chillade vi en stund, kollade på massa gamla Finntorp-bidler, ASKUL JU! :D Fan va små vi va när vi va där första ggn! Haha :D kulvare

sen kom massa gäster då deras pappa fyllde år (Grattis!) och fikade. Sen grillade vi korv och åt potatissallad, gott gott gott! :D

Såg på en massa film på kvällen, din morsa också, en Jim Carrey såkart (Liar Liar) ;) jag är ju inte dum. Sen somnade vi till made of honour (stavningen?) fan, låg mosad mellan två tvillingar hela natten, mysigt vare trots att det va trångt ^^ sov ju iallafall! :D


Mamma och pappa kom och hämtade mig vid elva och då åkte vi hem till min syster där vi bytte ut pappa mot henne och sen åkte vi och provade stövlar på Lyckås! alternativen därifrån att köpa finns på http://enkulfesk.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2009&month=5&day=22&html=1#0

åkte vidare till kungens kurva och åt lunch, kollade priser på tallrikar, mamma gick på Zetas och jag köpte FIISK :D
Köpte två fjärilsciklider, två fina exemplar som jag hoppas är en hona och en hane :P

De fick två namn, Sven & Lotta och sen kände dom sig som hemma. Blev välkomnade av mig och alla de andra nya fisk-vännerna ;) Bilder kommer när jag har ngåra fram :p

Nu ska jag äta hemgjord pizza och chilla fram tills jag åker till Jonko!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0