Sooolning och skiva ikväll

Åkte ju in till stan idag som ni kanske såg innan, jag och Lina åt lunch på Sandys, Matilda hade med egen mat ^^

Sen åkte vi glada i hågen efter maten till Fridhelmsplan mot Fridhelms akvarier för att köpa fiskmat som jag trånat efter (eller rättare sagt mina fiskar har trånat efter) så himla länge. Kommer dit, läser på öppettiderna då det är nersläckt i affäre,

Tisdag: 15-19

VAD I HELVETE LIKSOM! Ofta någon affär NÅGONSIN öppnar KLOCKAN TRE en vardag! ÅÅÅH, jag orkar inte! Kunde lika gärna varit hemma och chillat denna trötta dag och solat typ hela dagen ist, men nejdå, stan ska det vara i onödan. jaja, jag hade iaf trevligt sällskap och fick en mkt god lunch! ;) OCH jag hann ändå sola länge och väl ute i solen på terassen! <3

Nu sitter jag och har precis gjort klart min mantel som jag ska ha ikväll, Café Umbra - Tema Galaxy


Jag ska alltså vara en fallen stjärna, ett stjärnfall. :) Ganska fyndigt av mig faktiskt!
Blir bjuden idag på inträde av Jonko och hennes klassiga pojkvän Jonas, tack för det! *bugar och bockar* annars hade jag inte varit närvarande där idag! ;)

Nu ska jag typ.. lägga upp lite fler bilder på bilddagboken (jag suger på o uppdatera där) och sen hoppa in i duschen!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0