SJU DAGAR GAMMAL VUXEN ARBETSSÖKANDE

Ja, en vecka sedean studenten va, faktiskt så har tiden gått fort, hade jag inte varit hemma största delen av tiden idag så hade jag glömt o tänka på det XD Men nu gjorde jag det, och när jag va på Berga idag också och fotade Jenny när hon red Fanny så blev det ännu mer påtagligt :p

Jenny red Fanny som sagt, det gick bra och fint! Antagligen sista ggn.. Fanny kommer att vara en saknad liten hest, iaf av mig och Jenny. Fan också. Kommer grina den dagen när hennes tid är kommen..! Måste ta reda på exakt när det blir.

Jag fotade och nu kommer bilder.











Lite bilder vare där, fin är Fanny och Jenny, fina är dom tillsammans!
Nu sitter Lina och Matilda här och väntar på att jag ska bli social ^^ så det är bäst att jag blir det, ska kirra en ny header så fort som möjligt och jag får tag på vad jag kan behöva. ;)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0