Seg

Är lagom seg idag, kom inte hem allt för sent igår, typ.. 1? Drog väldigt tidigt, va trött som en jävel. Men jag och Duracell-Jonko hade  det bara så jävla kul igår också! :D Det va såklart ingen på dansgolvet när vi steg fram där, helt tomt var det stundtals, börjar fundera på om det kan ha ngt med oss o göra?

Jaja, idag vet jag inte irktigt vad som händer. Mer än att jag ska tjata på Steven att han ska fixa mitt felaktiga betyg tills den 29de. Så länge han inte gjort det ännu. ^^

det finns ingen sol, men jag blir glad när jag ser ner på mina armar och upptäcker att jag fått färg under gårdagen! :D<3


Nu ska jag avlägsna mig från datan ett tag, har lagt upp massvis med bilder från terrängträningen i lördags på fejan, så alla som vill se och hoppas att dom är med på bild kan ju kika lite där! :D

Bild från i fredags



ha det så bra,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0