Så Jävja nice dag!

Dagen idag va en väldigt bra dag! :D trots att det gick skit på britta, sista ridningen innan lördag och km. Nåväl, jag brukar skärpa mig på tävling! Får ta o lita på mig själv. Dagen startade med jenny by my side. Åkte hem till lina och sen direkt ut till dalarö och båten som lina skulle städa. Jag tog en filt, matilda som sov i vagnen och la mig för att sola. :D sen tittade jag på när lina städade båten och hämtade lite småsaker åt henne ibland. Mkt ansträngande. Va hos tandläkaren snabbt. Inga fel. Ändå har jag ont. Konstigt... Jag litar på bosse! Det blir inget figge. Han är utlånad och ja.. Får se efter sommaren. Så nu är jag hästsökande! Det är ju kul. Nu orkar jag inte skriva mer i mobilen. Ligger i sängen med mina nyrakade ben. Ska bli nice o sova. Sleep tight! Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0