PALLAR INTE

ÅÅÅÅH! Frustrerad! Min far är fan helt sjuk! Jag orkar inte hur han tänker, frågan är om han tänker ÖVER HUVUD TAGET! ÅÅÅH! Han tror att alla ska acceptera att han kan göra hur han vill. ÅÅH!

Går inte o förklara, man måste förstå, och det går typ inte o göra det, jag kan inte heller som lever med honom alla dagar i veckan i hela mitt liv.


Imorn blir iaf kul. Hoppade Britta ist för Maya, det gick helt ok, va ganska nice o känna på henne inför imorn! Eftersom jag kommit på att jag itne hoppat henne ngnsin annars typ ^^ inte på bana iaf, nåväl, jag är taggad! Kan dressyren iaf ;) Hoppas på att hon är pigg imorn! :D <3

Kmr va stressad imorn, sätter nog Jonko på o knoppa XD

PÖSS

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0