LITE NYTT OCH SEN TVINS

Fixade headern nu, den blev inte riktigt så fin som jag tänkt mig, men den får duga helt enkelt.. jag lyckades inte fixa nån ny fin mall till ps så det fick bli det som fanns XD

Bilden är ju fin iaf, lilla Nasse från Finntorp :D <3 fan va skoj han va eg! Trots att han va seg som en JÄVEL och dressyrprogrammet i slutet på veckan gick skit ^^ Men glad i hågen va jag!


Idag ska jag chilla fram tills att jag åker hem till Petra och Denise! Det va sjukt länge sen jag träffade dom, vi ska ha film-maraton på loftet och bli tjocka små barn av chips o läsk o allt vad det finns att erbjuda! hIIHIH :)

Figge kommer förhoppningsvis hem imorn! Och om han gör det ska han vaccineras då och får då inte gå på några dagar, men jag HOPPAS att jag kan komma och rida någon gång nästa vecka :D *ser fram emot isf* men som sagt, vi vet inte om han ens kommer hem imorn, men dom vill att jag ska rida iaf! :)


Imorn ska det tydligen regna också som fan, så då passar familjen Edenborg på att åka o handla, kolla på ridstövlar, en ny fisk kanske (eftersom Fredrik, en av mina korallplatys dött.. vi avlivade honom nu i veckan, han mådde inte bra :( ), tallrikar ska vi köpa också, till mig :D haha fick pengar av mamma för det på studenten. Tills jag flyttar hemirån ^^

Imorn blir det också utgång med JONKOOO :D typ Jensens skiva, tema ORANGE! Det blir kul, hur jag ska få tag på orangea kläder är en annan femma, får nog bli ngt långt linne och leggings..

Nu ska jag ner o hitta på ngt, efter allt SLIT med min header ;) säger vi.
Ha det fint nu

R.I.P Fredrik

Fanny

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a !

fin blogg,allt bra?

2009-05-22 @ 18:30:35
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Fanny

tack så mycket! jo allt är bara fint! Själv?

2009-05-23 @ 13:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0