I skolan i väntan på bussen

Igår va klockrent! Så jävla kul jag hade! och många andra också hoppas och tror jag!

Kvällen började hemma hos Johjo och sen drog vi in till stan tillsammans med Mli. Halvvägs dit kom jag på att mitt leg ligger kvar i min väska hemma hos Johanna..SUCK! Jag pratar med vakten och det slutade medatt jag räknades som minder-årig fram tills min MAMMA kommit med mitt pass så jag kunde säga vem jag var! Fan alltså.. hur kunde jag va så dum?! Men som förståeligt är så släpper min mamma allt hon håller på med ochåker in till stan för o lämna mitt pass! Vilket jag utan hade fått åka hem vid halv tio vid eftersläppet. nåväl, det fixade sig.

Hade sjukt kul hela kvällen, träffade  massa med nytt kul folk, de flesta från Denices umgängeskrets! Gick till bussen själv vid typ 2 och hittade Ronja där och vi åkte till Gullmars tillsammans och åt pommes. Där träffade vi också Victor i väntan på bussen, en random kille  som tydligen bodde i vh så ja åkte hem med honom, detta slutade med att vi bytte nummer och jag fick en godnatt-puss XD
rätt kul faktiskt!

kan lägga in bilder ogrejer sen, hinner inte nu.
blev pratad med av världens bästa anna så "tiden blev knapp, måste till bussen nu och framkalla bild på Matilda åt Lina, syrran fyller 28 imorn!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0