FULLT UPP

Hela alltet har varit hela tiden enda sen dagen då allt tog slut och allt började.

haha, har knappt varit hemma nånting, känns ganska bra, längsta jag vart hemma va igår när det va firande av allt med Anjas föräldrar mfl. August och Matilda va här, och dom va söta som små bär! :D *rimmade ;)*

Det va najs igår, vi gjorde väl inte så mkt, fikade, pratade, pratade, åt middag, pratade, fikade/såg melodifestival (där Sverige sög som vanligt, bra va väl att Norge va helt ok bra och snygg som en jävel) Sen gick jag o la mig eftersom det va avgjort ganska tidigt (som vanligt) vem som skulle vinna ^^ Jag va trött som en jävel

Gick upp vid sex imorse, såg sms från Sammi som bett mig ringa hem till honom utan att jag har ett hemnr *tumme upp* så vi får se när han får tag på en laddare så han kan höra av sig om det! Så vi kan träffas idag som planerat. Vore ju kul! XD Ser ju fram emot :)

Jobbade och vi va klara fint i tid! Pappa kom och hämtade och jag övningskörde hem mina vänner, det gick bra och alla kom hem oskadda! :D hihi

Nu sitter jag här och lägger upp bilder från studenten och hoppas på att få leveransrapport från mina sms, som säger att Sammi sagt på mobilen ^^

Ni måste ju spana in alla fina bilder på facebook där snart samtliga är uppe :) Och nu ska jag också skicka bilder till Fia på henne och Presto, eftersom fakking jag är så SEG på o göra det! XD Vi ses imorn också Fia, ponnyridning :) <3


puss på alla



Fanny

Kommentarer
Postat av: Läni

Full Tupp



XD

2009-05-25 @ 14:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0