Fjärdeplats i KM efter hopp och dress! :D

Är jättenöjd med Brittas insatts idag! Dressyren (61.8%) va aningens ryckig, men så känns det ju typ alltid XD haha och nån fattning kom för tidigt osv. men det va småsaker.

I hoppningen fick jag ett nerslag på tredjehindret. Eller typ rev halva hindret XD men hon va så framåt och glad så jag blev glad som fan! :D och det blev inte ngt OOOOOOOOH språng som jag såg in i framtiden att det skulle bli! Jag är bara så nöjd alltså! :D Had inte så höga förhoppningar oich det va nog bra! Bilder kommer när jag kommer hem imorn, dvs efter Minis konfirmations-kalas!

Jonko och alla runt mig som hjälpte mig va underbara och tack för hjälpen! :D


Nu ska jag köra som FAEN på terrängen ! Jag och Britta kommer ha sjukt kul! DET är huvudsaken!

Nu kollar jag och Jenny på Robinsson!
Hungrig som en Angela.
VI är mätta som en Jarmo
och
Ledsna som en Anna

HEJA JARMO!
(innan vi vet hur det gick)

Fanny

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag hatar att Jarmo inte vann :@

2009-05-30 @ 21:57:56
Postat av: Denice

Tycker iof att Anna skulle vunnit.

2009-06-01 @ 17:56:58
URL: http://denicesvensson.blogg.se/
Postat av: Jäni

Nu kollar jag och Jenny på Robinsson!

Hungrig som en Angela.

VI är mätta som en Jarmo

och

Ledsna som en Anna



HUR KUL ÄR OVANSTÅENDE?!?!?!

2009-12-20 @ 20:57:35
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0