En skiva till

Nu sitter jag här och har blivit smått övertalad att gå på en skiva som jag va poåväg o dissa pga trötthet. Men jag har en vän som vill ha mig (Johanna) och man ställer upp ^^ + att man blir tydligen bjuden nu också ;) (a)

Josefine Sanden mfl. från min förra klass har skiva och ja, det blir kul! :) Även om jag inte är så taggad nu xD haha


Idag gick jag promenad med världens bästa Anna och allt känns så otroligt bra! Jag känner bara, *PUH* och ja.. ni kanske fattar! :) Thankyou!

Min sista riktiga lektion i världen fick sin början och sitt slut idag, skönt med lite ledsamt såhär i efterhand. Imorn betygssnack, mån ev. omprov och mösspåtagning och sen tis åka iväg och leka på ekerö med alla och sen är det självaste studentdagen. Jag blev inte nervös när jag tänkte på den som jag trodde. Känns bättre nu :)


Nu ska jag ner och fixa mig så gott det går inför skivan, ni får ha så kul utan mig!

*bild från vår skiva*
  

askul! X)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0