dää.. däck.. dääckad!

Fyy va trött man blir av att gå upp tidigt som en jävel, mocka 500 spiltor och boxar, åka in till stan och shoppa kläder och åka hem igen. USCH! XD
Somnade typ på tuben påväg hem, tur att mamma satt där och kunde torka upp allt dreggel.. ^^ närå! dreglade gjorde jag inte, men nära på..!

Hittade iaf mycket som jag ska ha imorn! Bl.a leggings och en skinnjacka - efterlängtad ;) Tack mamma!
Skulle köpa fisk-mat också eftersom min lilla mal har ätit upp all sin.. men de va stängt, så han får leva på alg-tabletter ett tag ^^


Till min mamma :) <3
Bara för att hon är värd allt!


Imorn ja, ni undrar säkert vad som händer då.. joo, Berga Naturbruksgymnasiums studentskiva äger rum på/i/vid Göta Källare, middag blir det men eftersläppet återstår att se..!
Med studentskiva kommer student vilket betyder ingen mer skola, jag vet inte hur många varv den tanken snurrat runt i mitt huvud.. jag blir sjukt stressad när jag tänker att det är EN OCH EN HALV vecka kvar, knappt tio dagar ens. Att jag har fulla dagar typ varje dag fram tills dess gör det inte bättre. Det har varit fullt upp för mig den senaste tiden iallafall så ja.. jag vill sitta ner och bara chilla lite nångång för mig själv.

Jag kommer fylla mina dagar fram tills jag får ett jobb, jag lovar dig du som sitter och läser! Jag vet jag suger, jag har inget jobb nu, och ja jag HAR sökt, men inte fått svar från någon av de jag sökt. Så skyll inte på mig för det, och JA jag ska till fler ställen, gå dit personligen och fråga, jag har några ställen ut-tittade.

Nu ska jag sitta och skriva på min uppsatts om smitta och sjukdom hos djur till Mikrobiologin. Mycket kul.. drygt.. jag fattar inte vad uppgiften egentligen har o göra med ämnet.. nåväl, någon baksida har den väl. Bäst jag sätter igång!

Ha det fint

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0