Sthlm-Rättvik

Idag 17.15 lämnar jag Stockholms Cityterminal med en buss som ska ta mig till Rättvik, där frugan står och väntar med vörtbröd i famnen som välkomstgåva. Kanske inte, men till Rättvik ska jag iaf! Och Jenny kommer att stå där och ta emot mig ;)

Jag ser fram emot o se hur allt ser ut där uppe, ska kolla på kartan om vi kan hitta nån liten sjö som jag o Jenny kan smita iväg till! :D

Hemkomst - Lördag 11.50
Beräknat antal blogg-inlägg - Noll

Jag va på Spinalis idag och gjorde näst sista grejen i undersökningen. Medan jag sitter och väntar på psykologen som ska prata med mig så rullar massa människor förbi. Ja, alla rullar förbi. Jag tänker då på hur lyckligt lottad jag är som kan gå!

Doktorn när jag va liten
'ååh! Ett gående ryggmärgsbråck! Det ser man inte varje dag!'

Jag är unik.

Fanny

Kommentarer
Postat av: Jäni

Udda och unik. Det är våran Fanny det!

2009-06-23 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0