promenad med gammal goding

Kom just hem från promenix med gamle veteranen Johanna :D Hur mycisgt som helst, jag tror vi har gått runt i typ 1,5 timme nu.. sen tog det en stund för mig o gå hem också ;) Näe, men det va hur mysigt som helst, vi har pratat om mycket! Det kommer att gå bra för henne i livet, det vet jag! Och jag hoppas att jag får dela det lite med henne ;)

Jag har chillat rätt mkt idag, Matilda kom förbi och ta hej och duschade med mig, hon tyckte det såg mycket mysigt ut när jag skulle göra hårinpackning och jag satte på vattnet. XD

- ADAAAA!!!!

Hon älskar vatten :)


Alltså, jag ser på nått rätt så sjukt program. 'Sex Education', det visas snoppar hej vilt i tv-rutan och pratar om flens. Nu sitter och och pratar om sin fertilitet och hur ofta hon ska ha sex för att öka chansen för barn. Det sjukaste är nog att jag fortfarande inte bytt kanal trots att det just var reklam-paus! ^^



Ja, jag har faktiskt tränat idag också!

15x3 situps, jag kommer öka till 20-25 nästa gång tror jag. Men upprepning är bra för muskelbyggande, så hellre färre - många ggr.

15x3 armhävningar, på knä.

Sen streching, helkroppsstrech. Allt detta tog nog mindre än en halvtimme denna gång. Ska ta tid nästa gång. Jag kommer iaf inte kunna skylla på att det tar tid ändå!


Jag är SÅÅÅ sjukt sugen på att skaffa hund, eller typ foderhäst ev. egen häst. Jag vet inte vilket som är mest omöjligt. Så fort jag får syn på en liten fyrbent så växer mamman i mig, jag vill ta mig an djuret och ta hand om det som om det vore mitt eget barn! Fan, jag börjar bli gammal! Någon gång i mitt liv kommer jag att ha båda dessa, det känns iaf bra!

Favvisarna är amstaff, tollare, kombinationen labradorretriver/golden retriver, och andra blandisar i samma strl.

Imorn kommer jag att beskriva hur våran semesterevcka ser ut nästa vecka! Jag kan ju säga att det iaf kommer att innehålla Göteborg och Liseberg! :D


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0