Överlevde i Glenns land

Har kommit hem från Götets borg och det va en mycket trevlig upplevelse!

En grundlig genomgång av vad som hände. ;)
Vi åkte hemifrån i söndags, första stopp var Ekuddens camping i Mariestad, det blev lite solning och umgänge på kvällen i form av kortspel... jag har nog aldrig plumpat så mycket på plump! Jag tror att jag plumpade 20/24 omgångar... och Jenny har nog aldrig plumpat så LITE på plump!

Måndagen åkte bil igen, ner till Göteborg. Med lite stopp på vägen. Bl.a. Ullared! B-e-s-v-i-k-e-l-s-e. Aldrig hade jag trott att det var ett hus stort som ett större IKEA fyllt med saker som hörde hemma på typ.. rusta?! Det vi hittade där var lite äldre filmer för lite bättre pris. Dock hittade vi lite grejer utanför 'IKEA'-huset. Bl.a. plånbok och nya silver-foppa.

Bodde på hotell mån-ons. Tisdagen blev det LISEBERG, vilket var något av höjdpunkten på resan! Jag och Jenny spenderade hela tisdagen där och favisen va Balder och Kanonen. Jenny var dock lite skeptisk till den sistnämde i början men sen älskade hon den, efter åkturen! Jag va bara glad hela tiden :D:D Sjukt nice! Jag trodde dock att det skulle vara större än det var, men vi lyckades ju slå ihjäl ganska många timmar där ändå ;) Trots det fick vi aldrig vinna på choklad-hjulet.. tusen pers som gick runt med tusen lådor med choklad. :s
På kvällen åt vi på ute i Göteborg tillsammans med mina päron, vilket var mycket trevligt då dagen turned out to be very sunny och själ-glädjande. (eget ord) XD

Jenny och jag stannade kvar i Götet tills våran bio började, 'The Proposal'. Vilken är en film jag rekomenderar för andra att se! :D

På onsdagen väntade hemfärd, vi stannade till och jag var på jobb-intervju på ett Islandshäst-stall som planerat, jättefint stall hade dom och fina hästar! Hade väldigt fin tanke om hästar och hur man håller dom. Jag hoppas på att jag gjorde gott intryck, vilket jag tror, för på onsdag åker jag tillbaka till dom och provjobbar i några dagar! :D FY va underbart det känns! Får se då om dom vill behålla mig :)
Med ett par stopp på vägen hem så var vi hemma ca 11 igårkväll.

Näe, det va en lyckad resa ;) Göteborg är en.. tillfredsställande plats på jorden, jag säger bara - Dialekten.


Sitter nu och ser på den tredje filmen för idag. Vi inhandlade en del under trippen ;) Närmare 8 st.

Edward Scissorhands
En prinsessasdagbok 2
och nu, Ace Ventura, tvåan. Jim Carrey...

Kärlek i mitt hjärta, kan han bara sluta vara så klockren.

Bror och flickvän och bebi kommer senare idag, imorn är det ju Matildas burthdäj! Och för upplysningens skull så har hon lärt sig gå!! :D:D Fina tjejen! Hon ska få finaste presenterna av mig! <3 Jenny och mamma inräknade i den ena :)

hörs senare,
Bilder från resan kmr senare :)
Fanny



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0