Jennys födelsedag

Idag var det Jennys födelsedag! Hon fyller 17 år idag och vi firade henne med tårta, present, mini-golf (vi skulle badat men vädret ville vara mulet så det kändes inte så kul. Vi fikade efter golfen (som jag för övrigt förlorade och Jennys mamma vann..) Det va enligt mig, en chill dag som födelsedag! :D 

Vi glodde på film sen när vi kom hem, först Jurassic Park 3 som vi inte sett på 1000 år och var på VHS!!!! haha, jag dog på kvaliten! Det va det roligaste på länge :) Sen gick vi över till Jennys grannar som båda gay-boysen tyckte Jake Gyllenhaal är snygg som en jävel i Donnie Darko! Jag tyckte det va roligt och kunde inte annat än hålla med!

Efter andra filmen (She's the man) så gick vi ut och fotade

 

Så, nu har Jenny blivit arg för en.. kanske två av bilderna, då är man klar med uppläggningen :D

Imorn åker Jenny o co till Rättvik, och vi blir kvar här (jag och mina löss) 

Nu kom vi in på ngt äckligt.. jag vill göra dagens botten och dagens toppen. Ny idé, börjar idag. Fan va kul det ska bli.

Dagens BOTTEN (bäst o börja med det dåliga)
Munskölj med läskeblask och andra söta drycker.
fy. det är så vidrigt. Tänk på en astörstig människa, tar sig en välförtjänst klunk av en iskall Fanta Exotic Thrill. 'Aaaaaah' tänker man och njuter i dennes läge. MEN! Människan sväljer aldrig, den fyller ist munnen med denna karies-blandning. In i varje liten vrå mellan sina tänder och i resten av sin mun. Och sväljer sedan. Fy.

Dagens TOPPEN
Få två slag på mini-golf. Sjua efter sjua skrevs på hål efter hål under mitt namn. Aldrig hade jag trott att det skulle vara så svårt att skjuta en liten boll på en 10 meter lång bana med några klossar i vägen. Helt sjukt. Men när bollen slutligen rullar min väg blir man så nöjd så nöjd!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0