Jag har en plan

Som jag skrev i förra inlägget(för att vara lite tjatig), så gjorde jag:
15x3 situps

15x3 armhävningar, på knä.

Sen streching, helkroppsstrech.


Men jag kom på att jag ville berätta att jag hittat mina nycklar till cykeln och att jag tänker hämta upp den på Ågesta imorn med min käre syster, för att sedna åka till farsta och inhandla nått fint. Och sen tänkte jag cykla hem därifrån. En sträcka på ca 6,5 km (detta är bilvägen, en bilresa tar ca 10 min).

Ska försöka mig på träning imorn också, för att komma igång ordentligt med rutinerna, inte för att det är otroligt jobbig träning för tillfället, men rutin på det är bra, då kan man bara utöka sen! Det gäller att komma igång liksom!

Ledsen för de två inläggen med så kort tid emellan. Lite drygt.
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0