Hur kul är de då?! JÄTTEKUL!

Hur kul är det inte att va på Ice Age 3 3D med syrran och ha UltraMegaFula brillor på sig! :D Och filmen va KANON, jag älskade den! Alldeles min stil! 3Dn trodde man skullevara ful men den va helt ok, bättre än förväntningarna liksom!

HUR kul är det inte att andas helium och filma och ploja samtidigt!??! HUR kul som helst! :D:D




HUR kul är det inte att jag faktiskt blivit.. kär i Edward Culle. BOKEN OBS OBS OBS, ja är inte besatt av film-Cullen ;) Jag har snart läst ut första och är rädd att jag inte kommer att kunna sluta förän jag läst alla de fyra. Förlåt världen och alla mina värdigheter, men man blit kär. Kär som i kärlek, kär I kärleken! :) haha :D MOJE

Nåväl, jag ska lägga mig och läsa ut första i serien i min sköööna säng, och sen.. kanske börja på tvåan. Imorn ska jag hjälpa pappa, måla måla vägg vägg, få peng peng! Onsdag, Kolmården med Matilda! Känner mig ju hemma där nu ;) Kan ge dom en guidad personlig visning runt jö ;) Hittar som i egen ficka. Torsdag Grönan för att gå in dyrt, skaffa tröja dyrt och sedan få TOBBE TROLLKARLS AUTOGRAF! <3<3<3

'Snälla Tobbe Trollkarl, kan du trolla bort min...!'

*Gå fram till sammaårig tjej med sådan tröja*
*klappa på armen*
'Hej! Vart har ni skaffat dom där ultra-coola tröjorna?!'

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0