Energy on it's way

Jenny är påväg hit, med lite energi hoppas jag ;) är lite småseg såhär på eftermiddagen. Vi ska fota! :D Jag delar säkert med mig av resultatet senare idag.

Imorn har Harry Potter premiär i Sverige, jag är fett sugen på o se! Men min käre syster är i Norrland och kan inte titta med mig och mina päron och Jenny, det är lite av en tradition av min familj o se den tsm ;) Läste ju alla böckerna när jag va litet kid, med mamma osv. Töntigt men sant :D

Nu ska jag hoppa in i duschen, när jag målade huset idag började det plötsligt störtregna och vi va tvugna o täcka allting med presenning, men vi hann bli rätt blöta ändå.. och måliga, och ännu mer blöta!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0