En riktig staddag

Hej och hå trött som få!

Har shoppa med Jenny idag i stan, hittade dopklädnad! :D En lång skjort-moj med knappar och lite grejs, köpte linne, t-shirt och sjal också. Säkert nå mer som jag inte minns ^^ Åt på Sandys gjorde vi också! :D <3 gott gott gott

Jag blir alltid trött som en jävel när jag springer runt på stan, men nu får jag sitta ner och vara glad. Snart äta B&J glass, KÄRLEK!

Har knappt hunnit läsa ngt idag, men vi ska göra det nu (a) :) Jag har nog aldrig läst en bok så fort, sen jag började med tvåan (i förrgår typ) så har jag fan läst MER än halva! Har ALDRIG hänt förut, läser som en snigel, inga löss här inte!

Jag har en lite suprise också.. MEN DEN FÅR VÄNTA! :D Det kommer att bli SÅ kul säger jag bara, och det blir inte i detta land! Ska bara se till att allt blir fastställt sen får offentligheten veta!


Kom på en händelse som hände i Rättvik, hos hestarna hos Jennys granne.
*kliva kliva, KLOFSA*
euuuw!
*ägaren ser* - jaa, det där är Zebs... sperma skulle man kunna säga!

så ligger världens jävla satts på gårdplan som jag luckades trampa i med Johans glansiga gummisötvlar. Ganska komiskt! Jag har alltså provat på hur det är att kliva i Hästsperma! :)

Fanny

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad läser du för bok??

2009-07-10 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0