Besviken..

Jag hörde av mig till Tufsen-ägarna för typ en månad sen, fick inget svar via mejl, fick tag på deras mob-nr av föredetta ägarna och hörde av mig igen. Men Tufsen är uthyrd nu i sommar 'för att Paulina (dottern i familjen) blivit rädd för honom'

Fan allstå, jag hade hoppats så innerligt på att få komma och hälsa på honom, somnarens största höjdpunkt! :( Jag kan inte hälsa på honom nu förän efter sommaren, då han kiommer tillbaka hem.. Men vem vet vad som händer om ungen fortf är rädd för honom? Såld igen? Jag vill inte veta..

jag och Tufsen, två år sen ^^ Fy va man såg ut..!



Va på Skansen igår med Matilda, Mamma, Jenny och Lina! Det va iaf en trevlig upplevelse! Jenny erfarade sin första picknick/utflykt innehållande pannkaka och desamma gjorde också Matilda. Tänk va stort för dom! ;)
Matilda fick klappa russ-fölisen, :) Hon gillade den!

Jag har tyvärr inte lagt in bilderna från Skansen ännu, tråkigt men sant. Det kmr upp senare ^^

Fanny

Kommentarer
Postat av: Jonko

Sääxxääey mama på din bild till höger ---->

;)



tjyzz

2009-07-03 @ 09:21:20
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0