wao, itts frååstie autsajd!

Satte klockan på halv 9, men sen när jag vaknade.. så va mina ögon fortfarande trötta, jag snoosade en timme typ och Frans kom och sov hos mig. Hur mkt svårare kan det bli o komma upp liksom? Drömde helt stört och ja.. va trött! :D

När jag kom upp iaf så skeeen solen och det va askallt, jag laddade kameran och gick ut och fota lite. ^^ Det va läänge sen sist jag fotade! Blev bara några få bilder..


först ser ni kanske ara ett staket och ett gult hus, men kolla i dörröppningen ovanför staketet, det ryker när solen ligger på :o hur tufft som helst, inte helt lätt o få det på bild XD


  


Halloween är över, eller vad säger ni?


Ska in till stan sen, ska kolla upp om jag kan sy in jeansen som jag köpte igår, hur snygga somhelst, sitter hur bra som helst i röven, men i vaderna.. fakk maj läggs! Aja, ska till skräddaren med Jonko och se. Sen ska jag köpa lite julklappar!

Ska börja göra mig iordning strax, Jonko har väl ridit klart snart ^^

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0