mysigt

ALL SNÖ!

helt fantastiskt, all snö är helt underbar och drömmen om den vita julen, som pågått i fleera år, kommer nog att bli riktigt sann! Jobbade sista gången för terminen på Ågesta idag, fick äran att gå ut och gå med lille Caspermannen :) han är ju så söt, och hela Ågesta är heelt fantastisk på vintern (och resten av året också självfallet, men nu pratar vi om vintern). En kort liten film snutt när Casper myser lite!



Dagar som denna när snön ligger djup, alla hästar är mysiga och stallet är julpyntat förstår man varför man älskar stället. Det spelar ingen roll hur det ser ut, kärlek är kärlek! Jag kommer helt klart att sakna det gamla stallet när det rivs. Trots att jag ser fram emot det nya Ågesta! <3


Städade idag, fixat och donat lite. Efter att jag sovit i ex antal timmar brevid Frans. (a) Försökte fota lite mitt ena pynt.. ni får försöka förstå vad det är XD (röda ljuset är i mitt rum ^^)

 




Jag hade massor i huvet som jag ville skriva om förut, men nu känns det riktigt tomt! :o

Men jag kan iallafall lägga in en klippet från PARDRESSYREN igår, där Mini och jag fick 36 poäng. Vilket vi först trodde va riktigt kasst, men det va tydligen en poäng ifrån de två paren som kom tvåa! :D
FY va vi garvade efteråt när vi såg filmen, vi hade riktigt roligt när vi red men vi trodde verkligen inte att det skulle se så pass bra ut som det gjorde ändå (stundtals XD) Och ja, det skedde en del fel men vad är livet utan felaktigheter (a) haha, jaja, se den själva och se vad ni tycker! ^^ ;)

Jag och Mini hade iallfall SJUKT kul!



Nu säger jag hej hej och skriver igen när allt dyker upp igen ^^

Fanny


Kommentarer
Postat av: Din slav? XD

Nej fy satan vad det är härligt med all snö! 8D



Promenad snart?

2009-12-21 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0