upp, upp och ivääg

Ja, allt är packat ner(se upp för dårarna). och snart ska jag o mamma till tåget, hon ska ju vinka av med vit nösduk i handen ;) (hoppas jag hinner duscha (a) )

5 timmar på ett fakkin' train! vet nån hur långt tid det är? Jo, fem timmar..

Jag ska försöka uppdatera bloggen så gott det går, för min egen skull. Kul o läsa från stridens hetta liksom ;) men har bara mobilen och ingen dator, så det blir fula inlägg. Jag bryr mig nog mest om den saken! ^^

ja, nu ska jag duscha typ! fäiint! (som man säger i Norrköpiing) översättning - fint.

stiikk fjåån stan fö fan, stikk fjån staan!
Fanny

Kommentarer
Postat av: jäni

have a nice time nu my friend!

ring smsa allt!

2009-08-05 @ 14:54:26
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0