Trött som en sten

Ja, jag är trött som en sten. Antagligen för att jag gick upp halv sex i morse (fick sjuts till jobbet WOHOO) och ja, jobbade. Sprang runt i den där jävligt stora hagen och jagade EN VISS HÄST några ggr upp och ner ^^ jaja, första jobbningen gick fint ;)

Jag somnade framför Madagaskar förut.. blundade och så VIPS så hörde jag pratet på menyn och hela filmen var öveer! :o Blev typ chockad över att jag missat. Lite ledsen också...

Jaa, jag har ju inte hört ngt från varken Emma eller ägaren till ponnyn jag skulle ha ridit idag så det suger ju lite.. Får se om det blir en annan dag eller inte alls? Jag tror Emma jobbar nu, men ja, hon har inte hört av sig om flytt-platsen ännu sen typ en dag tillbaka. :/

Söker jobb, hästjobb mest, eller denna gång bara hästjobb. Har skickat ansökningar, får se vad som händer. Dom brukar gå snabbt åt! TYVÄRR så känner jag mig inte lika taggad på att flytta för att jobba längre, Ågesta är största källan. Hmrf.. det ordnar sig, får jag perfekta jobbet så är det väl inte hela världen? Jag vet inte om jag kanske ska skriva in mig i arbetsförmedlingen ändå..? Någon som jag någon som helst erfarenhet av dom? Jag känner mig splittrad!

Min data är fortf moje så inga bilder går o lägga upp... :(

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0