tick tack tick tack tick tack

Va på arbetsförmedlingen idag, det tog fan tid.. jag kom dit vid 10. Tog tåget hem som gick 12.31. Jaja, jag fick en del gjort ändå. Hon oroade sig verkligen inte för min framtid, jag hade jobbat på bra sa hon ^^ Jag får väl ta o lita på henne då ;) Ska iväg till Huddinges arbf. för där kunde jag få mer hjälp sa hon.. jag vill bara ha ett jobb?! aja, hon har säkert rätt, måste dit inom en vecka.

Ridning ikväll dåe! :) Hoppas på en riktigt jobbig sittsträning, ingen uteritt idag! F-ö-r-h-o-p-p-n-i-n-g-s-v-i-s. Inte kul o rida ut på irdskolan. Det ska vara första ggn på terminen då isf..! Jonko hänkar till stallet! Jippie! :D TUsen år sen vi träffades! *saknar* Hon va med på The Voice premiären idag också ^^ Satt som publik och fick spana in på Jacob! wo-o-ooow

Fyller år imorn!
Hela 19 år. Vad gör man sista natten av sitt ungdomsliv? (ja, som 18-åring iallafall) Jag bli nog uppe och ser på någon sjukt bra film som man antingen gråter eller skrattar till! Som en annan odugling till tonåring skulle ha gjort :) Jag känner mig ung igen, pånyttfödd!!! ;D Jag måste erkänna att jag är inte spänd inför allt vad födelsedag har att komma med, vi vet väl alla vad det kan innebära? Presenter, pannkakstårta, presenter, fina sms, PRESENTER! 8D

Ska göra ngt kul nu innan jag drar till stallet! :) Är väl där vid fem kanske!
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0