Shopping & Movietime

Jag skäms lite för att jag inte har tränat sedan dagen innan jag åkte till Göteborg, men jag har inte hunnit faktiskt, har haft Jenny och massa andra folk här hela dagarna :) Så det känns inte SÅ dåligt XD haha, men idag förhoppningsvis ska det hinnas med. Jenny har åkt hem till sin mami idag. Innan hon gjorde det så va vi i farsta. Vi skulle handla bh-ar, eller hon skulle det, och jag skulle köpa trosor som matchar (stavningen?) min :)

Jag inhandlade ett par otroligt blå trosor som matchar min lika blå bh, sedan långt linne från BIKBOK och affischeen! :D Hittade finaste affischen när jag skulle hitta 'affisch-pinnar'. På vem? Elvis såklart, mmm.. :) snygg han va som yngling! Han ska få sitta på min vägg. Vart vet jag inte riktigt än, nånstans där det blir sniggt! :D

Motivet på affischen



Låten <3

Movietime:
Ser på film nu iaf (Horton, Jim Carrey <3), hemkommen och ensam hemma som jag inte varit på tuusen år ^^ Känns rätt skönt :) Alla som bor här hemma just nu har åkt till Rosengård och ja.. gör ngt där. :p

Ha så kul nu, utan mig. ;)

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0