Sakna gå hem genom stan

En promenad idag blev det med Erik, trevligt trevligt! Kul med nya människor, verkligen! :) Spännande

Wils, du får gå mer, för jag har inte det minsta känsel i mina ben.. ööh.. alltså lagom mkt känsel! ;o Ingen smärta!

Mamma och jag är solo idag, som ungkarlar ungefär, fast bättre! Askul blir det, ska laga mat typ nu :) mm, fläskkarre (filé?) i honungsmarinad, potatis och tsatsiki o massa annat smask! Ngn som har fint recept på currykyckling som jag är sugen på o göra åt mina föräldrar någon dag nästa vecka!? :)

Åh, hesten jag skulle rida imorn ska tydligen flytta till TYRESÖ! Kunde dom göra det bättre eller!? :s fan då, va ju fett med taggad! Beroende på hur lång tid det tar o ta sig dit är det kanske bra ändå, men tveksamt. Tyresö liksom.. Synd äre! Får rida på måndag iaf, dock skritt och trav men bättre än inget! *leta leta medryttarhäst*

ska jobba imorn, önska mig lycka till! ;) upp 05:00, jag KAN klara det!
Fanny

Kommentarer
Postat av: wils

dock kom jag fram till att det nog var växtvärk (lol). ahahha. för det där kändes inte som efter-promenad-ont-i-benen efter ett tag. höhöhö. :D hahha

2009-08-15 @ 18:10:57
Postat av: maria

haha, spännande va? :D

2009-08-16 @ 16:02:20
URL: http://alicebloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0