Kräftfiske

Igår fiskade vi kräftis, fick en HEL DEL! :D Det är ju sjukt kul! :) mm, traditioner! Matilda tyckte INTE att de va kul! Hon hann inte se några kräftor (som man kan anta att man ska göra när man fiskar kräftor) och den där flytvästen.. den är hennes mest hatiska i hennes liv tror jag! Stackarn ^^ Men idag fick hon se några, hon sov här i natt, och fick se livs levande kräftor och hon tog sig tid att klappa dom på rumpan också :) Idag är det lite kräftskiva med syster, Anders och Matilda! Jenny kommer också. :)

Jobba imorn, på Ågesta. Va på Ågesta igår och skulle fota i hagen, fasen, så kommer Linda mfl. och tar in dom sista ponnysarna från hagen. Jag fick iaf i uppdrag att fota Norton och Lady. ^^ Det va kul :) Lady va ett Litet moje och vägrade stå still och Norton va en stjärna, fan, snygg han är! :D

(låtsas att här är en bild på Norton och en på Lady) - Eller kolla in enkulfesk på bilddagboken ;)

Jobbet med Joss's pappa är inte denna vecka som kommer, utan veckan efter.. han tog fel. Men det blir fan kul, ser typ fram emot det XD Ngt o göra liksom! :) Plus att man får pengar!

Ser fram emot ridningen på måndag, mm, Ågesta-ridning. Jag känner mig som kär på nytt! :D ^^

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0