Husmor

Ja, jag har inget val. Nu när jag är hemma nästan hela dagarna och inte har ngt jobb ännu så finns det ingen utväg..! Jag har gått och blivit husmor. Igår lagade jag fläskpannkaka till mamsen, papsen, Matilda och Lina. Vek tvätt och plockade ur disken ;) jag köpte till och med galgar på IKEA! Idag blir det barnpassning hos syster och sen hem och laga korvstroganof till mina pears ^^ haha!

Läser 'Marley och jag' nu för tillfället. Snart slut och jag har lovat mig själv att ta denna bok emellan tredje och fjärde Twilight-boken. Så efter det så blir det Edward, Bella och Jacob för hela slanten! :) haha, bäst att dra ut på det. jag har nog aldrig läst såhär mycket i hela mitt liv på såhär kort tid! Galet.

Va på IKEA igår som ni kanske förstog. Med syster och Matilda. Jag orkar inte riktigt Linas idé att åka komunalt.. dryg hemväg säger jag bara. och BARNVAGNAR på buss som inte får plats! Fan. Vi väntade på två bussar.........! Dagens I-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Mini

Haha Fanny bara för att du blir 19 snart, så får du inte bli föör gammal, ;)

2009-08-13 @ 14:43:54
URL: http://mariaframgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0