Bloggdöd

Jag har inte bloggat på några dagar, men jag har ingen motivation just nu! ^^

Jobbfronten - Jossans pappa blir borta från jobbet = jag jobbar med en viss Henrik (som jag inte träffat förut) som tydligen ska vara nice. Hoppas på det! Förhoppningsvis några jobbtimmar redan nästa vecka! :)

Kanske jobb hos mamma också, med hennes barn på skolan :) Nice nice!

Jag hatar verkligen att jag inte kan lägga upp bilder just nu! Förhoppningsvis är det snart åtgärdat! Min data håller på att ge upp alltså! HOLD ON THERE LITTLE BUDDY! Håller på o fixar bilder på August som jag tog för ett tag sedan, han i dopklänning! :D Skitsöt det lilla grynet! Ska skicka ut till bror min så dom kan titta och välja ut tackkort-bild :)

Morgondagen - Ska försöka cykla iväg till stallet, fota hestar :) vore kul! Hoppas på att smhi har rätt med vädret, då ska det inte regna ngnting imorn, och bara sol, sol mitt på dagen! :D Sen hem i fixa middag-grejs till kvällen, som tillbringas på familjens årliga klippa! ^^ Vi ska nämligen fiska kräftor imorn! :D Sjukt kul är det! En liten tradition min family har ;) Det är nu nästan exakt ett år sen Matilda va med sist, hoppas hon hänkar nu mer, hon kmr trilla i sjön!

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0