Älskar dessa dagar

Åkte till Mli, vi badade i hennes pool och solade tills vi va pepparkakor, då blev vi hungriga och åt hemmagjord pytt i plåt med hemlagad BBQ-sås! <3 smarrens


Om jag blev brunare vet jag inte men jag fick iaf Fota August i hans dopklänning innan jag åkte, skulle lägga upp bilder från det men kameran dog :/ så jag sörjer. Men det kommer att komma upp, tur.!

Matilda va hemma hos oss när jag kom hem också, vi gick ut på gatan och fick syn på grannen som va ute med sina dogs, vi ville hälsa på dom! Vi blev slickade i ansiktet och kastade boll åt lill-vovven! :) Tack för det sa Matilda innan hon gick och åkte hem till sig! Hon kan nästan säga 'jordgubbe', om man lyssnar! :D

Nu ska jag se Pirates tvåan, såg första igår. Nice, nice!

prutt
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0