Ågesta i mitt <3

Jag känner mig tjatig genom att säga att Ågesta är kärlek för mig! aah, det är som att dricka en iskall läsk. Man känner sig så hemma! :) Blir sjukt ridsugen nu när jag år där. Längtar till söndag när jag ska skutta upp på en liten brun pånie som Emma tipsat om! Testa testa, Ser fram emot!! Hoppas det blir fint, vore roligt o ha ngt extra o ägna sig åt!

Jenny och Wils va här idag, vi såg Twilight och åt pastasallad, gååtti! Åkte sedan till stallet :) Ur mysigt, Jenny red ut på Golden i åskan! Wilson och jag gick med hela vägen fram och tillbaka, hurtig hurtig!

Va på bio igår, L.A. Gigolo, rätt bra faktiskt! Slutade inte som man trodde. Han är ju snygg som en jävel trots att hängslena blir lite väl tjatiga efter ett tag..! ;)

Ska se på Hugh Grant nu med päronen, förhoppningsvis träff med en viss Mr E imorn :) (a)

PÖSS
Fanny

Kommentarer
Postat av: wils

hihih kulkulkul! jag har fett ont i benen efter våran lilla promenad ;O inte ok!

tecken på att jag varit alldeles för ohurtig i sommar maybe? XD

2009-08-14 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0