a new day haaaas come

Idag är det en mycket najs dag! Det ser ut att kunna bli en iaf :D Ska ev. till Farsta md Jenny, och ev. sola hemma på tomten. ^^ Jag f¨år se hur det blir :)

Vi va på Sydpoolen i fredags för det va ju Matildas födelsedag! :D Hon älskar o bada :)

*barnet sover*
*barnet sover*
*barnet vaknar*
*sjunga för barnet*
*barnet ser argt och misstänksamt ut*

'Matilda vi ska bada idag! Vi är påväg dit nu!'

*se misstänksam ut*

Till slut plockar barnet ut nappen ur munnen och utropar frågande:

- ada?!
Ja, Matilda. Vi ska bada idag! Vi är snart framme!
-Ada! Ada! Ada! Ada! Ada! Ada!

Jenny, Matilda o jag, på sydpoolen.



Så va hon glad! Vi åt sen på rastaurang och åkte sedan hem till en annan bebis, August är ju hemma hos oss :)

Igår va hennes själva kalas, det va mys, vi kom hem till henne och firade med fika och presenter. Av mig fick hon en ill-grön tröja med texten 'Jag <3 min moster'! Sedan fick hon också av mig, Jenny och mamma ett par alldeles egna Converse. Ett par blå i strl. 21, något att växa i! :) Hon älskade dom iaf!

Matilda är en så fin tjej, jag och Jenny tog ansvaret som uttröttare och gick med ungen ut på gräsmattan, och ja, hon blev uttröttad iaf! :D OCH hade kul. :)




Bilder från Göteborg finns nu att se på facebook, och videosar kommer upp också strax, men dom väntar på godkännande ;)

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0