uppochner-dag!

Helt sjukt vad man kan hamna i olika sinnesställningar beroende på vad som händer runtomkring! När jag skulle lämna min mobil på lagning idag med pappa så får vi reda på att eftersom det med all sannolikhet är en spricka i displayen så går det int på garantin, pappa blir pissed och ba

'kan du visa mig vart på mitt kvitto det står att det är så!'
han är verkligen dum ibland, och bara klagar som en jävel hela tiden mot den här stackars försäljaren som inte kan göra ngt åt det liksom, pappa ville inte lämna in den och när vi va påväg till bilen igen efter att han köpt ngt i en sportaffär och blivit på bättre humör så går vi tillbaka och lämna in den. Pappa betalar!

efter det så blev jag tjurig över hans uppträdande inför människor. Så jag satt och tjurade i bilen medans han gick runt och köpte grejer som han kunde gjort i farsta, dvs då kunde jag ha varit med Jenny samtidigt i farsta. Matt.


jag kom hem och åt mammas nygjorda mannagrynsgröt och äggmacka, sen gjorde jag ett gott försök att sola och läsa min bok! Det va faktiskt ganska så najs, även fast det kalla vädret inte gav en grad på 22! Lyckades somna typ 15-20 minuter. Sen så gick jag in och åt chips och glodde på en film, som va halvbra. Vek tom all tvätt som låg i tvättkorgen! :D


 

Va ute och sprang/power-walkade i skogen också, efter det, lite nojigt efter chipsen.. ^^ Fett najs, kom hem, duschade, övningskörde och nu sitter jag här och har grillad korv med hemgjord potatismos!

Nu ska jag bara chilla resten av dagen,

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0