SEG TJEJ

Idag, eller igår, de va kul som en jävel på Jonkos skiva! Tema B som sagt, jag och Jossan kom klädda i pyjamasbrallor, stor sovtröja, napp runt halsen och tofs i luggen!
Vi drog först till Rådmansgatan? minns itn riktigt ^^ och sen vidare till fabriken där Jonko mfl. väntade! Linda från Finntorp va ockås där och jag va OTROLIGT glad o se henne! Det va så sjukt länge sen! :D Åkte hem ganskla så tidigt och va hemma vid 2, de va ganska skönt

Upp halv 7 i morse och upp till skolan där jag sitter nu och väntar på bussen. Vi hade bara två timmarslektion, den va starten på våran temavecka om förintelsen. Nu ska jag iväg med syster och Matilda till skansen och kolla på djur! Taggad som en jävel och kameran i högsta hugg!

Ikväll ska jag chilla som en JÄVEL, fan va seg man är.
Måndag - sov typ fyra timmar efter kryssningsnatten. Hem på kvällen sov typ 9
tisdag - upp halv 8 och upp till kurator, sen iof ledig. men ändå
sen upp kvart över sex varje morgon och fullt med saker o göra varje dag + att jag i natt sov fyra timmar. :P

Men det är najs att det händer lite saker ;) man slipper tänka, men samtidigt behöver man det.. faktiskt!

nu ska jag kissa

hej då
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0