och så blev jag mätt som en stoppad korv

idag har jag ridit hos Mariele! Det gick skit XD ahha
hesten gick som ett moje och ville inte göra som jag ville. Först red jag på 33an och han va inte fräsch, så jag fick rida Dimma ist, en typ b/c-ponny som va stelare än en stel jävel!

Jenny va med och fotade en massa fina bilder XD
 


Och så red Emmie Generalen inför dressyrtävling imorn! Dom va ju såklart fina som små barn! :D

Jenny va som sagt med, och sen åkte vi hem, efter att vi försökt åka med en buss som itne skulle komma den tiden vi trodde, satt där i ca 45 minuter.. men det va ju sol och vi tog vara på tiden och solbadade! :D


FÖRSTA GGN VI GRILLADE! :D För våren alltså, fy fasen va gott de va! Åt så mycket så jag blev mätt! Ja som en stoppad korv, mätt blev jag också ganska mkt på Dimma som gav mig fina blåsor i händerna då jag dels inte hade ridvantar och dels .. kämpade emot! XD

Nu ska vi sova, jag och Jenny har kämpat med bloggen och visst blev den fin!? :D Jennys är också renoverad - Jjennystarfighter.blogg.se

PUSS OCH HEJ på din grej

p.s Ingen vidare stor ångest för studenten idag! XD Provade ut allt jag ska ha den dagen, känns bra! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0