Kort skoldag men plugg ändå

Just nu komjag hem från stan där klassen va på Levande Historia och såg en utställning om förintelsen. Rätt ok tyckte jag att det va, ingen partisk fakta liksom.
Dock så stör jag mig på vissa personer, eller eg enbart en person. Jag trodde vi va vänner, men skenet kan bedra, eller är det bara tiden som har gått? Jag vet inte. Jag vill iaf inte minnas dig såhär, så det vore ju trist om det fortsatte i denna stil. Jag vill strypa dig ibland och kasta in dig i en vägg så du går sönder och kanske säga förlåt? Om det nu finns ngt att säga förlåt för, kanske är det bara dina hormoner och en sent kommande fjortis som växt upp inom dig..

Nu ska jag sätta igång ordentligt med mitt arbete till etologin! Och börja lite på min mikrobiologi-inlämning som också ska in denna vecka ^^ eller så va de vecka 19, minns inte riktigt ^^ nåväl!

Lånade en bok av Jenny igår, 'Ego Girl' skriven av Caroliona Gynning, jag tkr hon är asball! Har bara läst några sidor men än så länge är den najs. Första ggn på jävligt länge jagkänner mig taggad på en bok! XD Eget initiativ va det också att jag lånade den ! :o Hör och häpna. Jag läser aldrig böcker. En värdslig sak.

Nu ska jag äta mat. Ha det fint!

Fanie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0