Från landet och stillheten till havet och festen

Dom här dagarna med Jonko har varit så jävla najsaktiga!

Jag har mått som en fisk hela tiden! Jag har itne grubblat och funderat ett enda dugg! :D Inte ens varit ärkerädd när hon och jag va HELT ensamma på gården i natt.. ^^

I förrgår red jag Olsson på banan och Gullan i skogen och det gick bara fint! :) Det va så sjukt mysigt o få rida lite själv nu, inte bara ridskolan, de va ju ett tag sen man hade 'egen' häst!

Jag och Olsson:)


Nu är jag hemma och ikväll redan bär det av på kryssing med klassen till Åbo, ojoj va galet det kommer bli! :D Håll tungan i styr styrman för vi kmr gunga båten! :D

Mer uppdatering får ni imorn eller på tisdag, beror på när jag landar imorn ;)

PÖSS
<3
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0